7 igen

Nu ar klockan sju igen, Dennis akte till jobbet for en stund sen och har sitter jag.
Solen skiner idag igen, hoppas pa att jag hinner sitta ute lite idag.
Igar somnade jag vid halv tolv och sov till halv tva.
Inte bra.. Hann ju inte alls sitta i solen da.. bara en halvtimme for sen var det dags att laga mat och sen jobba.

Pa bion har vi schema fran torsdag till torsdag och jag jobbade alla dagar utom onsdag.
fredag, lordag, sondag, mandag, tisdag och torsdag.. inte illa..
Fick ihop nagra timmar den har manaden..Skont!
Det kan behovas..
Jag oroar mig standigt hur jag ska klara denna sommar med pengar.
men som sagt sa brukar det losa sig. Jag hoppas pa det..

Idag blir det till att stada, handla mat och plugga..

Dennis gjorde klart hallgolvet helt igar, nu fattas bara en list..
Men jag ar mer an nojd, tank vad fort det gar bara man tar tag i det.
Ska forsoka hitta en kabel till min telefon sa ska jag lagga upp en bild.

Nae du, nu ska jag satta igang med mina sysslor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0