Blommor

Vilken morgon.. Vaknade saklart med magont som alltid.
Later som att jag ar gravid, men sa ar inte fallet. Det maste vara stress som orsakar det.
Trakigt da jag mar sa daligt!

Men men..

Jag har i af hunnit med att besikta Dennis bil, pluggat lite och satt blommor (!)
Tycker himla mycket om blommor och hade planer pa att gora valdigt fint ute pa var lilla bakgard.
Men.. Den ar inte klar an och det ar ju typ nu man ska sa om inte tidigare.
Sa det  blir kanske nasta ar som det blir gronsaksland och fina planteringar och jordgubbsland..mums.
Mina planer for denna sommar ar i af morotter, artskider, malva, lejongap och solrosor,
Plus tomater..
Vi far se hur det hela gar..
Idag blev det i af solrosor, lejongap och tomater som fick hamna i jorden. Dock i krukor inomhus sa lange.
Jag hoppas verkligen att det blir nagot fint av dem.
Spannande maste jag saga.

Nu ska jag ta tag i mitt projekt om tunnlar..

pa aterseende!


Kommentarer
Postat av: Karoline

JA!!!!!!!!! DET MÅSTE VI ABSOLUT GÖRA! Vi har hela sommaren på oss :D:D:D:D Jag kommer hem den 6e eller 7e Juni så då ska vi umgås massor! PUSS jag saknar dig

2009-05-18 @ 21:00:01
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0