Solen skiner

Vi ar klara med  vara  projekt, vilket kanns oerhort skont!
Jag trodde jag skulle behova plugga dag och natt.
Men det ar  i  alla fall inte over.
Tenta nasta vecka..sa det ar bara att satta igang att lasa och det ska jag gora den har gangen.

Solen skiner ute och man blir pa bra humor!
Snart ar det sommarlov och jag kommer nog att vara ledig pa tok for mycket for min ekonomi.
Men jag ska klara det. Satsa lite pa hudvard och smink och njuta av varmen.
Det var lange sen!

Jag har antligen bestallt hem en massa smink..
Eller massa och massa.. 7 ogonskuggor, 2 lappglans och lite annat smatt och gott.
Det kanns sjukt roligt att halla pa med det. Bestallde aven penslar weehoo!
Jag ar pa bra humor idag for en gangs skull. Klockan ar anda sju och da brukar jag vara bitter ;P

Dennis la klinker i hallen igar.. antligen maste jag saga med tanke pa att vi kopte det i juli
Johannes och Anna kopte likadant samtidigt och jag vet inte hur lange deras varit klart.
Men nu sa.. :D
Dennis  ar bra!

I morgon ska mina kara svarforaldrar och forhoppningsvis Dennis underbara smasyskon komma pa middag.
Det kanns trevliigt! Hoppas jag lyckas med maten bara ;P

Na nu ska jag ta tag i lasandet

Jag ar ledsen att det aldrig kommer upp nagra bilder, men jag glomde kameran i kyrkan efter farmors begravning.
Men jag tror jag ska forsoka hamta den idag eller i morgon. Sa det blir lite roligare inlagg. Vet ju sjalv att det ar roligare att lasa en blogg dar bilder ar upplagt.
Men plugga var det..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du ska se att du snart har ditt sommarlov också! Jag är också ledig för mycket för min ekonomi i sommar, men då jag inte fick någon av de praktikplatser jag sökt kände jag att jag inte ville vara på gene heeeela sommaren. Jag kommer hem på tisdagkväll. Du och Dennis är inte sugen på att komma på bredbydagspuben? :) Kram!

2009-05-28 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0