stress igen

Sitter i skolan igen. Var ett tag sen nu.
Har färdigställt en del grejer och hoppas på ett bra resultat.

På bussen i morse insåg jag vilken stress jag har i kroppen.
Massa grejer som ska vara klart innan sommaren.
Och det värsta av allt.. JAG HAR INGET SOMMARJOBB!!
Men det löser sig väl säkert.
Har ju bion.. Ska väl försöka få jobba där så mycket det bara går.
Sen har jag MaryKay.. Får boka in klasser varje vecka och hoppas på det bästa.
Jag kanske eventuellt får jobba hos min syster i Karlstad, men jag har inga höga förhoppningar om det.

Och om jag får jobba i Karlstad.. Hur länge ska jag jobba? När?
Jag vill ju tex vara hemma på midsommar och kan inte börja jobba förrän den 15 juni.
Midsommar är fredag samma vecka. Ska jag åka ner och upp igen inom loppet av 4 dagar.
Det är mycket funderingar just nu alltså.
Inte roligt för min kassa mage som inte verkar behärska sig när jag blir stressad.

Jaja..

I helgen har jag jobbat precis hela tiden.
Tråkigt med tanke på vilket väder vi har haft.
Men det gick över förväntan måste jag säga.

på återseende

Kommentarer
Postat av: Moni

åh herregud, 7 år! Ja tiden går fort :D

Och 3 månader kvar tills jag ska ha och paniken börjar komma :) Vad skönt att höra att ni har det bra iaf!! Umgås Dennis ngt med ... Daniel och Johannes var det va? Dom umgicks ju som mest. Kram

2009-05-25 @ 16:52:14
Postat av: Emelie

Inget sommarjobb, då får vi se till att umgås lite med varann i sommar. jag börjar nämligen inte att jobba förrän 6 juli.

Ps. Jag fick sommarlov idag! :)

2009-05-25 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0