svettigt

Jag kan ju inte pasta att vi har ett stort hus, men ack sa svettig man blir av att stada det..
Helt slut ar jag.
Och det varsta ar att det bara ar forsta plan jag dammsugat och torkat golvet pa.
Sa nu har jag ett till att ta itu med..
Men snart ar jag klar och det ar latt vart all svett for rent blir det.

Den har dagen gick pa tok for fort.
Klockan ar halv fyra och jag har inte haft en minut over till att plugga.

Jag akte forst och slangde kartonger och dylikt.. Som man ska sa kallsorterar jag och det var inte lite grejer vi samlat pa oss. Sen blev det en tripp till affaren dar jag pantade en hel del burkar och flaskor och sjalvklart handlade.
Sen in till stan for att lamna in skor pa omklackning (Antligen)
Nar jag sedan kom hem igen marinerade jag kott och gjorde i ordning potatisgratangen.
Efter det sa har jag bara stadat och stadat..
Det har hittills tagit mig 6 timmar..

Nu maste jag skynda mig att stada klart uppe, men det ar bara golven kvar och toaletten, sen blir det en efterlangtad dusch. Det behover jag!

Pa aterseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0