Tagit förnuftet till fånga

Jag har förträngt att jag har en blogg sen valborg. Fick sån ångest när jag tänkte tillbaka.
Men jag kan nog vara lugn, visst var jag full och odräglig, men jag var inte värst.
Och det är ju alltid skönt att veta.

Helgen i övrigt bestod av att ta det lugnt fredag och lördag. Var med älskling mesta dels av tiden.
Söndag jobbade jag på bion. Rätt skön helg ändå.
Men det blir alltid så att det är jobbigt att jobba.
Som tex. Sofia jobbade fredag och lördag.. Vad gjorde jag då?
Inget särskilt.. Och jag jobbade söndag och då badade hon vildmarksbad och hade det jättemysigt med sina föräldrar.
Varför gör man inte sånt själv. Jag förstår inte varför man inte tar vara på den tid man är ledig och gör något man minns.
Icke..

Jag berättade ju om mitt arbete jag skulle lämna in i måndags som var borta.

Nu är det bekräftat att det är riktigt på riktigt borta.

Jag lämnade in datorn i torsdags, vet inte om jag skrivit om det? Men i af så gjorde jag det och de skulle kolla vad som var fel. Och det är hårddisken som har gått helt sönder. Jag hade i af hoppats på att man kunde komma åt grejerna på något sätt, men det går inte. Jag måste göra om hela arbetet.. SUCK

Och en massa bilder är borta också. Inte roligt..


På fredag är det begravning.. Känns sådär..


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0