...

Så, nu tänkte jag försöka mig på att skriva lite.
Halloween festen blev ganska lyckad, lite tjafs och tidigt slut..
Men annars var den rolig!
Snygg vet jag inte om vi kunde kalla oss, men det dög mer än väl!
Livat blev det också.. Tycker synd om Anna och Jennie.. Mycket som av någon konstig anledning förstördes.
Galet folk helt enkelt! Och Sofias kamera är borta.. Vi får hoppas att den kommer fram snart!
Kan inte förstå var den har tagit vägen..
Igår satt jag och ritade hela dagen och idag är det likadant.
Det är tänkt att jag ska redovisa på torsdag, vi får se hur det går med det.
men.. Jag måste göra det så nu blir det sena nätter och tidiga mornar för min del.
Måste en sväng till Umeå i morgon också, vilket inte alls är särskilt bra.
Men, måste så.. Det är bara att åka. Skulle egentligen åka idag också, men vaknade med magont så jag blev hemma. Det gjorde fruktansvärt ont, men nu är det i alla fall bättre! Skönt!
Näe nu ska jag fortsätta så jag blir klar någon gång!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0