...

Oj, vilken jobbig kväll det blev på bion igår. Det var mindre 14-åringar än jag trodde, så det gick ganska smidigt. Men det var drygt och jag är helt slut och har huvudvärk idag. Kom från bion klockan 1 så det blev ett 9 timmars pass, vilket inte är vanligt för en kväll. Så det tog på krafterna. Idag sov jag till 9.45 sen har jag varit på stan en sväng och inhandlat lite nödvändigheter och fixat in lönen från ISS som bara krånglar. Fick hem lönespecifikationen till mamma och pappa, men inte utbetalningskortet. Brevet som kom fram var adresserat helt fel med en blandning av våran adress och mamma och pappas. Så ingenting blev som det skulle. Fick i alla fall ett nytt utbetalningskort, så det fixade jag idag. Bökigt måste jag säga. Sen så har jag varit och slängt papper, kartonger, glas och lite sånt.. Nu gäller det bara att städa så mycket jag bara hinner innan klockan tre då jag ska bege mig mot stan och sminka Louise som ska på 200-dagars ikväll. Hoppas hon blir nöjd! Sen blir det jobb igen. Mellan 16 och 21.30.. Missar idol ikväll, men ska spela in det så jag och Sofia ska se det efter vi slutat och hon skjutsat in Emelie till stan. Det blir alla tiders. Den här helgen är ingen helg jag sett fram emot, med tanke på att jag jobbar hela tiden och börjar 12.30 i morgon och på söndag. Det blir en dryg helg, men det syns i alla fall på kontot i slutet på December ;) Näe nu ska jag försöka städa undan lite, så Dennis inte blir sur på mig ;) Måste försöka boka en tvättid igen, det kommer sluta med att vi har tolv maskiner igen. Inte roligt, men ha en bra fredag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0