Fredagsmys

Äntligen fredag.. Inte för att jag gått och väntat ihjäl mig. Veckorna praktiskt taget springer ifrån mig. Egentligen skulle jag ha suttit på tåget till Växjö idag, men ekonomin sa ifrån. Jag hade väldigt gärna åkt och jag är så avundsjuk på Anna-Clara och Kickan som ska ha så roligt i helgen. Men jag får vänta till jul och då blir det heldrag! Längtar, längtar, längtar så mycket efter er! Jag har precis städat klart den nedre våningen och vilar mig inför den övre :P Det är svettigt att dammsuga och torka golv! Snart kommer Sofia hit och senare ikväll kommer även Peter. Jag ska göra Pizza och vi ska mumsa godis och chips framför idol ikväll. Dennis och Peter ska bara se Ruffriders först. Överraskade Sofia med en liten present idag. Inte något märkvärdigt, men jag tror att hon blev glad. Mitt sjätte sinne måste ha känt på sig att hon hade en jobbig dag och behövde något uppiggande. Näe nu ska jag fortsätta städa. Ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ida!

Vi har bestämt oss för att gå på olles på juldagen och hoppas nu att det finns biljetter kvar. Köp du också! Det skulle vara kul att dra ihop ett stort gäng innan! Kram

2009-11-16 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0