Helt klar

Nu är jag helt klar med mitt arbete som tagit väldigt mycket mer tid än jag hade tänkt.
Men jag är nöjd med resultatet!
Nu kan jag lägga det bakom mig och fortsätta fokusera på nya kurser.
Det känns bra kan jag lova.
Det var ett tag sen jag skrev upptäckte jag.
Helgen bestod av lite fest på fredagen, jag och Sofia drack varsin flaska vin och snodde några öl av Björn när vi vandrade över dit.
Lördag jobbade jag en stund på bion, cyklade hem och sen spelade jag alfapet med Marika och Elin.
Det var mycket trevligt tycker jag! Tänk att spel kan vara så roligt..
Det borde hända oftare!
Söndag tillbringade jag i fors, fast jag egentligen borde varit hos kära pappa.
Men jag var i Fors, lekte lite med Sanna och pluggade.
Och denna dag har Sanna varit hemma hos mig och vi har försökt plugga.
Det gick ganska bra. Jag har även varit förbi en sväng på Westcon.
Dit ska jag i morgon också för att lämna några ritningar.
Roligare än så här blir det inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0