Lång natt

Det blir nog en lång natt framför datorn för min del.
Jag ska försöka få klart allt förutom själva ritningarna ikväll.
Det borde gå.. Hoppas jag..
Dennis stör mig, eller han gör egentligen ingenting.. Ligger och sover i soffan här bredvid, men jag vill vara ensam i mitt pluggande.. Sofia vet varför ;)
Idag har vi som jag tidigare nämnt tagit avsked av syster Johanna och  hennes John.
Det blev kyckling med wook och sushi hemma hos mamma och pappa.
Trevligt värre. Vi spelade lite rockband på x-box.. Jag satt framför trummorna och var grymt dålig.
Funderar på att låna hem det och smygträna, så jag kan briljera en vacker dag.
Men ingen kommer väl någonsin klå Simon, han är duktig på allt han.. och Terese är en hejjare på guitarhero.
Varför kan inte jag få vara bra på något?
Sjunga i alla fall?
Men icke..
Jag undrar om jag kanske ska gå och lägga mig i alla fall.
Kan inte koncentrera mig riktigt..
Jag skulle försöka ladda upp en bild på huset, men det gick inte.. får försöka någon annan gång.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0