Lugn?

Just nu är jag allt annat än lugn.
Stressad till tusen och vet inte vad jag ska ta mig till.
Eller jag vet vad jag borde göra, men jag kan inte förmå mig att göra det.
Får inte mycket gjort en kväll klockan 00.30 och kan nog inte lägga mig ner i sängen och ta det lugnt.
Är så stressad att jag blir bajsnödig.. haha.. Ni som känner mig vet att jag var gång jag blir nervös blir bajsnödig och nu är jag nervös och stressad på samma gång.. Ni kan ju tänka er? :P
Nu har ni fått veta mer om mig än ni kanske vill, men jag skulle seriöst skita ner mig om jag blev stoppad av en polis.. Kanske inte göra, göra det.. men.. ja ni kanske förstår?
Nåväl.. Måste göra klart det rackarns huset i morgon.
Jag har nog inte så mycket kvar, men jag har massor av annat som också ska göras.
Måste åka till Umeå på en intervju i morgon och jag vet inte alls om jag kommer hinna med huset.
För på kvällen väntar avskedsmiddag för Johanna och John som ska till Thailand i ett halvår.
Jag tror jag dör. Vill ha allt klart för mig och inte behöva känna sådan stress.
Men just nu är inte allt klart. Det ska bli så skönt när redovisningen av huset är gjort och jag kan ägna all tid åt alla andra grejer som ska göras. Därför kommer denna intervju väldigt olägligt då jag måste redovisa för min överlevnads skull! Och då är det verkligen för min överlevnads skull.
Usch, usch, usch..
Ska kanske hoppa i säng ändå och kliva upp tidigt i morgon och rita klart..
Tror inte att det är så mycket kvar att rita.. bara allt som har med rendering och ritningar kvar och det är inte det lättaste.. Ljus ska sättas in och allt ska bli snyggt..
Önska mig lycka till och håll alla tummar för att jag ska få klart det här.
Har ju hela natten på mig att göra klart egentligen och förmiddagen på torsdag.
Hur kunde det bli så stressigt på slutet?
Jag vet inte.. Men nu hoppar jag i säng och hoppas på det bästa i morgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0