Mardröm

Usch, jag drömde en jätteläskig dröm i natt. Jag läste en blogg igår och det är nog därifrån jag fått det. Hon hade drömt den drömmen och det var säkerligen därför jag drömde. men det var så fruktansvärt läskigt och det kändes som att det hände på riktigt. Det var som ett väsen, om du tänker dig en dementor som i Harry Potter ungefär. Den höll fast mig i armarna och sög ur mig själen, försökte i alla fall. På riktigt så sög den luften ur mig. Kunde knappt andas när jag vaknade. Det var verkligen skönt att Dennis låg bredvid mig. Försökte berätta för Dennis det jag drömt. Jag darrade på rösten och det var som att jag andas helt fel när jag pratade. Han var så söt och fick mig lugn och höll om mig tills jag somnade om. Drömmen låter inte så läskig när man återberättar det, men den var sjukt läskig! Vet inte om jag drömde eller om det var när jag vaknade, men jag såg i alla fall när detta väsen försvann ur mig. Det kollade på mig och det var som att han skulle komma tillbaka. Jag säger bara usch och hoppas att jag slipper denna dröm i framtiden. Jag kommer bli mörkrädd. Huvva!

Kommentarer
Postat av: Jonas

okej jo det måste vara extra jobbit för dig som pndlar så långt till skolan nu. Det är jättebra med mig och Marie. Vi flyttar till ditt gamla kvarter Nydalahöjd. Det är en 2:a. Är det bra i eran lägnehet trivs ni bra där?

2009-11-13 @ 13:35:03
URL: http://jpasparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0