Nu är det kväll

Beviset på det är att Dennis ligger i soffan och sover. Han har krypit ner under filten och snarkar för fullt. Tv:n står på hög volym och jag sitter här. Kom hem från bion för en kvart sen. Det var mycket folk som hämtade ut biljetter till New Moon idag. Och jag har fått veta att jag jobbar på premiären den 19:de klockan 23.59 Det kommer att vara sjukt mycket folk och jag tror att det kommer vara väldigt många som ska försöka komma in fast dom inte fyllt 15, men det är stopp för det. Leggkoll för hela slanten. Så om du ska på New moon och läser det här, ta med legg! Jag vet inte hur jag ska göra i morgon. Borde åka till umeå, men jag har inte riktigt gjort klart hemtentan än. Har några ynka frågor kvar. Så jag kanske måste stanna hemma och göra det. Och åka till skolan till veckan. Så får det bli.. Får lite dåligt samvete, men det är viktigare att jag kollar igenom tentan och får bra på den. näe nu ska jag dra mig mot sängen. God natt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt klart! Vi ska vara stenhårda ;)

2009-11-13 @ 14:12:50
URL: http://jennycarlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0