Onsdag kväll

Har precis kommit hem från Bion, mycket folk ikväll.
Som tur var så fick jag hjälp av Zimon, så det gick alla tiders.
Sofia var in en sväng, alltid trevligt med lite besök.
Igår bakade vi förresten pepparkakor och dom blev så fina.
Vi garnerade dem med kristyr och allt. (inte alla)
Sofia gjorde en elefant på en, men jag förstörde för henne och sa att det såg ut som en snopp.
Inte snällt.. Fina blev våra peppisar i alla fall :)
Idag när hon kom till bion kom vi på att vi inte smakade någon, fy skäms på oss.
Men de var säkert goda.
Nästa gång vi ses så blir det lussbullar.. mums!
Måste införskaffa mig lite julmusik till dess så vi får lite stämning :)
Näe nu ska jag göra matlådor åt mig och min kära.
Vi får se om jag tar mig upp i morgon för att åka till Umeå.
Har ju inte sovit så mycket med tanke på att jag tvättade 5 i morse.
Men jag ska göra mitt bästa så får vi se vart det leder.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0