Onsdag

Sitter framför datorn och försöker boka en kryssning till Helsingfors eller Åbo. Dennis hade ju turen att få en sådan för 1-4 personer av några han jobbade hos. Så det blir en gratis resa om det nu blir av. Just nu hittar jag tyvärr ingen. Det vore ju väldigt tråkigt om vi inte ska få en medan vi har chansen. Så jag hoppas, hoppas, hoppas att det ska gå vägen. Vi får se vilka vi blir och om det blir en resa, men jag hoppas! I veckan har jag varit i Umeå måndag och tisdag. Lite ovärt med tanke på kvaliteten på föreläsningarna, men förhoppningsvis har jag lärt mig något. I morgon ska jag också dit. Sista dagen för denna vecka. Det känns ändå bra att ha varit där. I morgon får jag mina efterlängtade csn pengar. Det var inte en dag för sent. Så då ska jag betala tillbaka mina skulder och äntligen kunna leva lite normalt igen. Det ser jag fram emot! Resten av min vecka består av jobb, jobb och åter jobb. Bio ikväll, torsdag, fredag lördag och söndag. I morgon blir det verkligen en hel kväll. Börjar klockan 16 och slutar kanske 00.30 New Moons premiär klockan 00.01 är sista föreställningen vi visar för kvällen. Det kommer som sagt vara sjukt mycket folk. Men det blir nog en spännande kväll! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ooh, kanske man ska passa på å gå på bio nån kväll nu då ;)

2009-11-18 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0