sådär

Nu har jag redovisat. Jag hann inte klart allting, men ska göra klart det ikväll eller i morgon.
Det är inte mycket kvar nu. Jag ska bara få allt på ritningar.
Programmet bråkade med mig, så det är därför jag inte är klar än.
men snart så.. Det känns i alla fall skönt att jag har redovisat och jag blir godkänd så fort jag lämnat in allt.
Så det blir alla tiders!
Internet strulade också för mig när jag skulle försöka komma in på internet.
Så det blev en hackig men godkänd redovisning.
Inte alls svårt..
Dennis är sur på mig för att jag i all brådska ringde och var sur.
Jag får försöka gottgöra honom ikväll, men jag känner på mig att han kommer att vara tvär och ilsken.
Nu kommer han..
Ikväll blir det middag med Sofia :)
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0