Söndag

Det är söndag eftermiddag och idag ha jag och Sanna tillverkat pepparkakshus.
Mitt blev inte bra, men det får väl duga..

jag lugnade ner mitt hemska humör igår och fick riktig fint hemma.
I morgon ska jag köpa sytråd och försöka fixa till mina gardiner.
Jag har kommit fram till att jag inte orkar sy en rullgardin till köket, så det får bli en vanlig gardin.
Och vi ska köpa något slags insynsskydd till köket också.
Man ser ju allt vi gör..
Det får vara mitt projekt i morgon.
Måste se till att jag får låna en symaskin av mamma bara.

Det blir nog bra det!

Just nu sitter jag i fors och väntar på mat. Ikväll blir det nog en promenad med Louise..
Eller vad ska jag ta mig till?
Ja vi får se.. Blir nog kvar i Fors i alla fall.

Men ha en trevlig söndag min kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0