stress

Denna period i mitt liv är väldigt stressad. Så ni får stå ut med min klagan.
Jag trodde att det skulle kännas bättre när jag redovisat och visst gör det det, men Dennis kom hem igår och sa att jag skulle åka till kontoret idag och rita.
Vilket det inte känns som att jag har tid med.
Det tar lång tid för mig att få ihop alla ritningar för projektet.
Men, jag hoppas att jag ska vara klar till Lunch.
Jag kommer på fler och fler saker som ska göras.
Men det är bara att ta en sak i taget så ska det nog inte ta allt för lång tid.
Det som är jobbigt är att jag tror att jag glömmer något hela tiden.
Men nu ska jag återgå till ritandet.
Återkommer senare under dagen eller kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Ida!

Det är skitjobbigt att ha mycke å göra å man blir ba mer stressad över att hålla allt i huvet. så ja bruka skriva ner en lista på va ja ska göra, sen stryka över de ja gjort så man ser att listan bli kortare. Är skitskönt för då slipp man ha allt i huvet å koncentrera sig på en sak i taget.. gjorde de när ja hade slutprov på skolan å va svinstressad, men när ja hade gjort de så känndes allt lätt som en plätt :P //Anna

2009-11-06 @ 13:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0