Tisdag

I morse var jag iväg till kontoret igen och lämnade ritningar och fick en ny uppgift.
Har två grejer jag ska göra åt Westcon nu.
Känns bra, men jag är samtidigt lite stressad.
Måste göra klar min hemtenta, men det är inte så mycket kvar.
Har gjort mer än hälften av frågorna och ska snart sätta mig.
Känner mig inte alls motiverad, vilket känns tråkigt.
Men det är bara att sätta igång.
Det går nog fint.
Jag förstår inte varför det inte blir mellanrum i min text. Gör alltid det, men det blir aldrig i själva inlägget.
Någon som vet vad som är fel eller vilken inställning som ska ändras?
Det är ju jobbigt att läsa en text utan mellanrum.
Nåväl.. nu ska jag plugga

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. jag viste inte att du hade en blogg. Men det är kul för då kan jag följa hur det går för dig nu på slutet av utbildningen. hur är det annars då. Jag och marie ska flytta tillbaka till umeå igen. så då kan vi väll ses någon gång när du är i stan.

2009-11-10 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0