20 oktober

Idag klev jag upp klockan 8 har varit flitig hela dagen, poäng till mig ;)
Ritade till halv 12 och sen åkte jag till stan och satte in min lön och handlade det nödvändigaste samt tankade.
Det känns som att det varit en aktiv dag och att jag har fått ganska mycket uträttat.
När Dennis kommer hem ska vi till datorfixet och kolla om de kan göra något av våran externa hårddis k som tydligen gått sönder. Det är aldrig något som bara vill eller kan fungera utan krångel.
Vi får hoppas att Dennis nya dator i alla fall vill vara vänliga mot oss.
Det håller även på att bli ordning här hemma.
Igår beställde vi mer kakel och en fläkt till köket.
Det blir en kåpa med glas och samma kakel som vi redan har som ska gå upp till taket över spisen.
Det kommer bli alla tiders!
Det känns så skönt när Dennis vill ta tag i vårat hem igen.
Jag kan inte påstå att det är mycket som har hänt den senaste tiden.
Så fort jag får pengar från csn ska jag även köpa gardiner och gardinstång till vardagsrummet.
Spännande, spännande.. Jag kanske ska kika in på Ikeas hemsida eller någon annan rolig för att se om jag hittar något i min smak.
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för några. Det skulle ju vara roligt om det kom in någon rolig färg vi har ju bara svart och vitt nu som ni kan se i inlägget  "Mitt hem" i april.
Är det någon som har något förslag?
Näe nu ska jag skala pärer..

Kommentarer
Postat av: maria

lila eller plommon kanske skulle passa?! tillsammans med svart eller vinrött;



http://www.hemtex.com/sv/Start/Kok/Gardiner/Langder/Gardinlangd-Alexis10/



eller mellangrönt och vinrött;



http://www.hemtex.com/sv/Start/Vardagsrum/Gardiner/Langder/Gardinlangd-Mona2/



http://www.hemtex.com/sv/Start/Vardagsrum/Gardiner/Langder/Gardinlangd-Alexis7/

2009-10-21 @ 10:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0