Äntligen Fredag

Den här veckan har gått snabbt som vanligt, jag förstår inte vart tiden tar vägen?
Veckorna bara rusar iväg. Jag få snart panik, det är så mycket jag måste få gjort innan denna månad är över.
Jag måste sätta igång på momangen.
Igår såg vi flickan som lekte med elden.
Det var lite av en besvikelse faktiskt.
Jag säger inte att den var dålig, men absolut inte lika bra som boken och det stör mig att de tagit bort och ändrat s mycket. Då var den första betydligt bättre.
Men, men.. Så är det ju är man läser böcker. De är alltid mycket bättre och det går inte att få med allt i en film. Tyvärr!
Idag måste jag starta med det där flerbostadshuset som jag inte hunnit med än.
I onsdags tvättade jag ju hela dagen och igår städade jag.
Så jag har absolut inte hunnit. Så idag gäller det. Ska bli klar innan söndag!
Så det så!
Ikväll hoppas jag på att det blir god mat och mys med älskling, antingen hemma eller i fors.
Vi får se.. Det skulle vara jättemysigt att åka till fors, men samtidigt så har vi tusen grejer att fixa här hemma.
Så vi får se vad som händer.
Näe nu ska jag ta tag i något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0