Äntligen över

Lång dag igen.. Åkte till Umeå 6.30 i morse och kom hem 22.20 ikväll.
Har jobbat på bion och eftersom det är torsdag så är det mycket att göra.
Byta affischer, banka, nytt telesvar, byta öppettider m.m, m.m..
Men det gick ganska bra.
Var dock väldigt, väldigt less och stressad när jag kom.
Vi öppnade 17.30 idag och jag kom 17.10 och då står det en hel hög med folk utanför.
Jag blir såklart väldigt stressad. Då ser jag att det står att vi öppnar 17.15, men icke.
Lite arga miner utanför, men jag kunde verkligen inte öppna då.
Så efter den incidenten blev kvällen förstörd.
Fast, det gick bra!
Min fina vän Anna-Clara ringde och fögyllde kvällen lite.
Vi planerar en resa ner till Kickan och den ska bli av.
Schemat ser bra ut, det är bara pengarna det sitter i..
Så jag hoppas, hoppas att det går vägen.
I morgon ska jag försöka rita klart mitt hus, måste kliva upp tidigt.
vid 7 kanske.. i och för sig så är inte det så tidigt om man jämför med de senaste två dagarna då jag klivit upp 5.15.. Så lite sovmorgon blir det allt.
Det var egentligen tänkt att vi skulle ut och springa när jag kom hem, men hemma ligger min fina pojkvän och sover så sött i soffan.. Så det blev inget.. Får ta det i morgon efter han jobbat.
Det är väldigt jobbigt att springa måste jag säga, men ack så skönt efteråt.
Näe nu ska jag hoppa i säng..
Lägger in lite bilder från förfesten innan Björn..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga tjejer! Ser att det var "den lilla svarta" som gällde för kvällen :)

2009-10-22 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0