avreagera

Jag måste bara avreagera mig lite!
Jag blir så fruktansvärt arg. Gjorde precis ett tal och det gick hur bra som helst.
Tankarna i huvudet var fortfarande på topp, men sen..
Det andra talet jag försökte mig på.. ser i stort sett likadant ut.
Jag gör likadant som man alltid ska göra, men det går inte att få ut.
Jag får något fel snart.. Kollade hur jag gjort tidigare på samma tal.
Och då är det på ett annat sätt.. Varför?!
Det är det här som gör att jag inte kan plugga.. det blir en klump i magen av ilska.
Jag fattar ingenting och tankarna går åt ett annat håll..
hur ska jag veta när man ska använda vilken metod..
Finns det något mer irriterande!
Gaaaaahh..
Men okej, jag gör som jag gjort tidigare och hoppas på att jag vet när jag ska göra vad!

Sådär.. det känns inte bättre, men förhoppningsvis snart..
Tack för att ni tog er tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0