Bubble bobble!

Är det någon som spelat det spelet?
Jag älskade det när jag var liten och nu har Dennis hittat en sida där man kan spela det.
Jag och Johanna var super bra på det och kom jätte långt!
Det var tider det, med gamla amigan och en massa, massa spel!



I still love it!

Johanna kom hit och spela med mig nu ;)
Jag vill så gärna ha ett tv-spel med detta och ska göra allt i min värld för att få det.
och då ska jag tvinga Johanna att komma till mig en hel helg och spela.
Synd bara att hon åker till thailand i november och är borta till sommaren.
Det blir snabba ryck om jag ska hinna..
Det är nog rätt kört.. Då får Åsa ställa upp det går like bra! ;) Eller Terese

Just nu är jag i fors, kvart i två ska jag bege mig mot bion för ännu en jobbkväll.
Det går säkert bra!

Längtar till nästa helg då jag är leeedig! :)





Kommentarer
Postat av: emmeli

Jag har det där spelet uppe i fjälls;) det är nästan det bästa spelet som finns;)

2009-10-11 @ 12:21:18
Postat av: Ida

Fusk, ge mig! :)

2009-10-11 @ 13:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0