Cool tjej

Tack Maria, för tipset!
Jag har faktiskt funderat på rött och grönt.. Måste fundera lite till.
Jag skulle helst vilja ha hem provgardiner och sätta upp för att se om det blir bra ;)
Det tåls att tänkas på!

Kolla in min coola systerdotter.
Hon ser helt psyko ut.. Är jag släkt med henne? haha!



Sötare tjej får man leta efter! Åh, vad jag saknar min syskonbarn!

Idag har jag varit i umeå till 16.20, sen på westcon till 20.30..
Lååång dag!
Nu ikväll tog jag och Dennis en springtur i gullänget!
Väldigt skönt efteråt!
jag tror att jag gjorde något dumt när jag bokade tvätt tid 05.00-10.00 på måndag..
vad tänkte jag med? :P Nåväl, det får gå..

Nu ska här sovas, upp tidigt i morgon och åka till Umeå igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0