...

Jag hatar när Dennis är tvärsöver och bara är elak med mig..
Som tur är händer det inte ofta, men ikväll är en sådan kväll.
Han jävlas med mig hele tia!

Tur att han är så bra som han är för det mesta!
Hur skulle man annars stå ut?

Det är egentligen ganska konstigt hur mina tankar fungerar.
Om jag t ex tycker att Dennis är dryg och jobbig.
Så är det som att han inte är annat.
Men om jag tänker efter så är det faktiskt många, många fler procent av våran tid som han är hur underbar som helst, men jag tar bara till mig det som är dåligt.. Förstår ni hur jag menar?
Det är som att man inte riktigt uppskattar alla gånger någon verkligen är jättebra.

Dennis är verkligen hur bra som helst, ni får inte tro något annat.
Men jag har ju varit tillsammans med honom i 7 ½ år snart så ni kanske fattar att han inte är dålig ;)

Nåväl.. just nu är han dryg, men det varar nog inte så länge :P

Jag ska nog hoppa i säng tror jag.
Är så trött hela tiden och i morgon måste jag få mycket gjort.

Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0