...

Jobbar på bion och allt är rätt lugnt just nu.
Björn sover på en stol här bredvid och jag ska väl snart fylla popcornskåpet kanske.
Försökte spela kort med björnen, men.. Han ville sova..
Så här sitter jag..

Nästan 80 pers på första filmen, så lite folk blev det allt.
Lugnare är det klockan nio.

Jag blev bara klar med en dugga idag, det tar längre tid än man tror..
Men i morgon ska jag sätta igång med den andra.
Bokade min tid för tvätt på torsdag.. Ska dock jobba så Dennis får ta det sista som är kvar då jag måste åka.

Jag har inget vettigt att skriva alltså.

I morgon är det i af desperate hos Sanna.
Middag innan som det lät, det blir grejer det.
Och Sofia kommer hem från gtb igen :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0