...

Har precis tagit en liten paus i mitt inredande av vindsvåningen i min uppgift.
Jag ska snart fortsätta och när det är klart är det inte allt för mycket att göra.
Men några timmar till måste jag allt lägga ner.
Idag består alltså dagen av att rita och sen ska jag jobba.
Angående gårdagens inlägg är jag bättre till mods nu.
Jag tror att det blir bra på lördag även om outfiten känns sådär.
Men.. det är bara Halloween en gång om året så då får man se lite udda ut.
Det blir kanonkul tror jag!
Jag hade en rolig dag/kväll på jobbet igår.
Med bra arbetskamrater går det som en dans!
När man jobbar med Björn har man oftast inte en tråkig stund. (Bara när han surar och sover)
Igår kastades snusdosa och vi hade allmänt trevligt.
Näe nu ska jag fixa puff ögon och rita lite mer.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0