Fredag

Klockan är lite mer än sju och bilen står på tomgången där ute. Jag ska snart dra mig till Mamma och Pappa för att låna lite tennisbollar.. Jag ska tvätta min älskade dunjacka idag.
Vet inte hur det kommer sluta, är rädd att jag ska förstöra den.
Men jag hoppas jag klara det! Jobbigt annars..

Idag ska jag hinna med mycket..
Städa, tvätta, handla och plugga innan dagen är över.
Ikväll blir det som sagt fest.. Och ev  besök av Stina som jag skrev tidigare.
Hon kanske kommer i morgon också.. Vi får se..

Vilken vecka det här har varit..
Jobbat som en galning.. men det är bra då jag behöver pengar!

Jaja, har inte mycket att skriva.. Ska äta frukost framför tv:n och sen styra kosan mot kroksta.

Ha en bra fredag, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0