God morgon

Nu sitter jag uppe, har betalat några viktiga räkningar nu på morgonen.
Jag skulle gjort det igår, men minnet sviker mig ibland!
Ganska ofta om jag ska vara ärlig!
Nu ska jag nog sätta igång att rita på en gång, måste bara tvätta sömnen ur ögonen, inbillar mig att det känns bättre då.. Och jag ska byta min sköna morgonrock till kläder. Annars lockar det att krypa under täcket igen. Det får inte hända ;)
Jag har ju inte berättat att jag tjänade 1000 kr i måndags ;)
Det var en kvinna som ringde och frågade om jag sålde MaryKay produkter och eftersom jag gör det bokade vi in en träff och hon handlade av mig. Väldigt skönt måste jag säga. Jag behövde inte ens anstränga mig.
Näe nu ska jag ta tag i den här dagen.
Ikväll blir det middag på Harrys med Westcon och i morgon bär det av till remmarn för att fira 80-åringen.
Trevligt..
Måste bara skriva av mig lite till...
Jag blir så väldigt irriterad på folk som pratar under föreläsningar.
Finns det något mer respektlöst?
Föreläsaren är där för våran skull, vi har valt utbildningen själv, vill man inte lyssna kan man gå därifrån.
Det stör alla och inte minst den som står där framme och pratar.
Jag var förbannad igår när jag föreläsningen var slut och skäms över dom som bara sitter och pratar hela tiden.
Det är precis som att vi går på högstadiet. Det finns faktiskt dom som vill lära sig något!
Usch, blir arg så fort jag tänker på det!
Håll käften under föreläsningarna säger jag bara!
Sen finns det dom som klagar hela tiden också, "åh jag är så trött, det är så tråkigt" och säger det i klassrummet.
Visa lite respekt!
Kan skriva i evigheter om hur irriterad jag är, men.. nu är det slut gnällt.
Återkommer kanske senare..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0