Hår

Blev inspirerad av Rebecca, min svägerska.. Låter gammalt, men det är i alla fall Dennis lillasyster.
Hon och jag har liksom samma problem, vi var dumma nog att klippa av oss håret. ;)
Nu säger jag inte att det blev fult, men man saknar det långa väldigt mycket.

 

Här har vi långt, långt, långt..

och så vips

 

Jag hade ännu kortare ett tag, men jag har tydligen ingen bild på det..

Nu har det växt ut rätt mycket för båda, men  vi sparar för fullt fortf.
Jag personligen längtar verkligen tills jag kan kalla mitt hår långt igen..

Nåväl, dagens problem är alltså hårväxt ;)

Dagens bestyr består av att boka tvätt tid, lämna in två duggor i min Bygg-Cad kurs, ev. städa och sen jobba bion ikväll.

Måste bara berätta om Björn på jobbet.. Ett exempel på varför man inte ska snusa.
Igår berättade han att han börjat snusa portion för att det gör så ont när han snusat lös pga att tandköttet var helt paj.. Okej tänkte jag, bra att han inte snusar lös. Senare under kvällen hade han kollat i spegeln då det verkligen gjorde jätteont. OCH man ser nästan hela roten på en tand. Inte bra alltså.. och det var så hemskt.. inte konstigt att det gjort ont. Stackars lilla Björn gav mig genast hans snusdosa, inte för att jag ska använda den utan för att han på momangen ska sluta och kan då inte ha en snusdosa i närheten. Ni skulle sett paniken i hans ögon. Han har sedan 7 år tillbaka inte varit utan snus i mer än två timmar. Så han fick panik. Undrar hur hans natt varit.. Jag ska jobba med honom ikväll också så får vi se hur han mått. Han kommer att vara galen :P
Det måste vara jobbigt att sluta fast man inte vill, förstår ni?
En sak om man bestämt att -Nu ska jag sluta, kanske trappa ner lite.. Jag vill inte snusa mer.
Men Björn vill inte sluta, fast om man ser det från en annan synvinkel så är det ju jättebra att han verkligen måste sluta.. Det är ju inget negativt med det, men när jag såg paniken i hans ögon tyckte jag verkligen synd om honom! Men man ska inte snusa så vi summerar det här som  BRA! ;)

Nu ska jag proppa i mig lite fil och flingor för att sedan sätta igång med pluggandet.

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: rebecca

jag fattar inte att vi ens vågade :o

man saknar det väääldigt mycket efter ett tag.

och när man tittar på bilder.. buhu, vill bara grina!

men som sagt, vi kämpar och snart är de tillbaka! :)



ajj!! stackars lilla björn :/

han kommer vara så rastlös och panikslagen.

yra runt som en höna å proppa i sig popcorn :D

2009-10-12 @ 14:21:31
Postat av: Ida

Näe inte jag heller, men samtidigt var det ju bra att vi testade ;) Nu vet vi att vi vill ha långt hår.. Så vi får se det från den ljusa sidan.. Att vi lärt oss något ;)

Man vet ju aldrig förrän man har provat ;)



Ja han kommer verkligen vara helt knasig. Jag undrar om han ens kommer att jobba, haha!

Det känns som att han kan bryta ihop lika gärna :P

Näe det går nog bra.. Jag får vakta popcornen ikväll ;)

2009-10-12 @ 14:47:50
Postat av: Rebecca

jamen precis ;) nu är de provat. bara checka av ;)



haha! jaa, de är ju frågan ;)

jaa, stå som en vakt hela kvällen ;)

2009-10-12 @ 15:09:33
Postat av: Emelie

Jag tycker att ni båda två passade i ert "korta" hår! :)

Jag har själv just provat att ha lite kortare och jag trivs rätt bra iaf :)

2009-10-12 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0