Helgen

Helgen som var blev allt annat än som planerat.
Men den blev bra ändå.. men konstig.. :P

Fredagen var jättekul, Björn var kung och jag, Sofia, Anna och Louise ägde dansgolvet!
Det var en väldigt rolig kväll som jag kommer att minnas länge, länge!
När jag kom hem blev jag så deprimerad att kvällen var slut och att Björn spelat klart att jag gick upp till datorn och lyssnade på honom ännu mer.. Själv.. :P

Lördag trodde jag att jag skulle få besök av Stina, men så blev inte fallet.
Sanna kom däremot vid två och hade lite panik.
Det var tänkt att vi skulle äta middag klockan fem hos Arne..
Som tur var så hade jag precis sminkat mig och Dennis valde en så pass bra färg så jag var redo för party ;)
Sanna tog med mig till stan för att köpa en trippeltång och jag en present åt Arne.
Sen bar det av hem för att locka hennes hår, sen direkt till Arne..
Jag är tacksam att jag hade kvar det mesta av frillan från fredagen och var sminkad och klar.
Vi kom en timme sent till middagen, men det gick bra ändå.
Det var lagom mycket folk och vi hade trevligt.
Kvällen avslutades på olles..

Nu är jag dock fortfarande seg efter två dagar med fest och jag måste verkligen sluta med det där.
Det är måndag och det känns som att jag var ut igår.
Usch.. Nu måste jag vila mig från fest alltså!

Näe nu ska jag försöka städa vårat lilla hus, om man får kalla det hus?
Ska även ladda min kamera för att i morgon kunna lägga in lite bilder från fredagen.
Men var är den?

Vi höres gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0