Hemlis

Nu har jag fått veta en hemlis och jag vill så gärna säga det till någon..
Haha, men det får jag inte.. så det stannar hos mig!
Jag vill, vill, vill.. :P

Idag känner jag mig ensam i den stora världen.
Mina planer flyter inte på som de ska.
Och vårat största misstag i livet är nog köpet av radhuset.
Näe, det löser sig nog till slut..
Men vi skulle kanske ha väntat eller hittat något billigare.
Nåväl.. nu är det som det är och det får vi leva med och göra det bästa av.
Jag trivs som fisken i vattnet i vårat hem i alla fall..
Skulle dock vilja ha en egen villa med en stor tomt där jag kan göra vad jag vill.
Men det kommer så småningom, blir lite stressad när alla köper hus bara.
Särskilt nu när Peter har köpt huset jag och Dennis pratat om så mycket.
Men jag är glad för Peters skull även om det kanske känns lite bittert..
Allt har en mening och det var inte meningen att vi skulle ha det helt enkelt.
Våran tid kommer..
Jag har spaning på ett annat hus som är jättefint utvändigt, inuti har jag ingen aning om :P
Men det i af eller så blir det till att bygga hus..
Vi får se när tiden är inne..
Jag är 22 år och har egentligen ingen brådska.

Denna dag ska spenderas hos Sanna, vi ska plugga ikapp, äta god mat och se på desperate.
Det blir nice!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att försöka bli lite fräschare.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, hemlis! Vad nyfiken man blir;)

2009-10-17 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0