hus

Anders ringde nyss och ville ha hjälp med ritningar igen.
De förra var tydligen bra, så jag är nöjd och denna gång ska jag få rita ett litet hus.
Vet inte alls vad det innbär, det kan vara allt från ett litet skjul till en villa.
Jag antar att det inte är så stort, men jag har faktiskt ingen som helst aning.
Kul ska det bli i alla fall!
TACK snälla Sofia och Dennis, mest Sofia som fått in en fot åt mig.
Det är guld värt.. Jag lär mig något nytt varje gång.

Nu ska jag ta tag i den förbannade tentan som utspelar sig på lördag.
Jag är som sagt inte motiverad ett dugg, men måste!

Måste bara berätta om en pinsam sak som jag fick reda på igår.
Våran granne längst bort.. (Jag bor i radhus med 6 hus som sitter ihop)
I alla fall, hon kom förbi igår och frågade om vi hade dålig bild på tv:n och vi har verkligen haft dålig bild sen vi flyttade in i juli förra året. Då säger hon att det kan vara pga oss som det är dålig bild.
Kabeln går tydligen in i vårat hus och sedan vidare till de andra husen ett efter ett.
Och eftersom att vi målade och donade i hela lägenheten plockade vi ner uttaget och det kan ha orsakat själva störningen. Dennis kollade lite igår, men kom inte fram till någon lösning.
Så det kan även vara gubbarna som grävde precis innan vi flyttade in.
Robin, Dennis bror som är elektriker ska komma efter jobbet idag och kolla på det hela.
Hoppas, hoppas, hoppas att det inte är vårat fel! Det vore hemskt. Men samtidigt så visste vi ju inget. Så.. Jaa.. jag vet inte vad man ska säga om det där. Hoppas det löser sig i alla fall!

Näe nu skriker magen efter frukost, så det är bäst att lyda.. Sen väntar en dag full av plugg.
Önska mig lycka till!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0