kanske

Jag kanske klarade tentan, måste ha gjort det.
Annars blir jag väldigt arg på läraren, för jag vet att jag gjort rätt..
Hoppas, hoppas, hoppas..
Nu har jag väl inte klarat den bara för att det kändes bra..
Aja, vi får se..

Jag kom en kvart för sent, av den orsaken att Dennis inte bytt till vinterdäck och feg som jag är körde jag sakta.
Plus att jag inte kom iväg den tid jag hade tänkt.. men jag fick skriva tentan så det gick bra i alla fall.
men arg och less var jag påväg upp!

Nu sitter jag på bion.. är helt slut i huvudet och ögonen.
vill helst åka hem och sova, men det kommer mycket folk på bio så det går inte för sig.
Längtar tills jag få åka hem.. Inte så länge kvar.. :P
Bara 5 timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0