Ont och trött!

Igår sa Dennis att vi borde peppa varandra till träning.
Det borde vi verkligen och träna tillsammans.
Det blir så mycket roligare då..Så ikväll ska vi springa runt höglandsjön om vädret tillåter.
Annars får vi väl springa runt i "huset" ;)
Tror jag ska börja med GI igen också.. kanske nästa månad, haha ;)

Idag måste jag plugga, känner mig inte alls motiverad, men ska jag klara tentan på lördag så är det verkligen ett måste. Och jag ska klara den!

Innan jag börjar plugga ska jag bara införskaffa mig en ny linjal. Råkade sätta mig på den gamla så den gick av :P Den var sprucken innan i alla fall.. ;)

Jag har på tal om ingenting så väldigt ont mellan skulderbladen. Dennis skulle försöka "knäcka" bort det onda, du vet när man står med armarna i kors och den andra lyfter en och "hoppar" till. Men det gjorde så ont när han bara drog i armarna så jag fick lov att fälla några tårar, haha.. Mesigt sådär i efterhand, men det gjorde väldigt ont! Så det blev alltså inte bättre.. Synd.. Jag undrar om det är för att jag sover konstigt? Vaknade nämligen igår med samma problem. Hoppas det går över!

Det är verkligen döden att sätta sig vid datorn det första man gör när man vaknar.
Ögonen blir sådär torra att man bara vill fälla igen dom och sova.
En powernap skulle sitta fint innan affären öppnar. Men powernap och jag går inte ihop.
Det brukar bli flera timmar, så jag får nog försöka hålla ögonen öppna!
Jag behöver alla timmar på en dag som man bara kan få.

Näe, vakna på tv:n kanske är bättre..
Varför lurar jag mig själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0