powerpuff

Jag trodde att det var enkelt och bra att vara powepuff pinglorna på lördag.
Så fel man kan ha.. För det första hittade vi nästan inte kläder.. Vi ar ute efter tre linnen ett rosa, ett blått och ett grönt. Vi gick på Åhlens, KappAhl, H&M, Gina, MQ, BikBok, Cubus, Sissley, Carlings, Lindex och VeroModa.. Ingen av desa affärer hade något. Tillslut gick vi ner till JC och där fanns det.. Dock inte riktigt rätt färg.. Inte det blåa sm jag ska ha i af.. men det får duga.. För det andra skulle vi försöka måla fina ögon som dom har, men det gick ju åt skogen.. Det kanske blir något till slut, men jaa.. vi blir ju inte snygga i af.. Och det vill man ju faktiskt vara.
Så vi får se hur det här slutar. Jag är skeptisk och besviken nu.. Men det löser sig säkert.
Det är så mycket att tänka på just nu.
Hemtenta, ritningar till höger och vänster och annat skolarbete som ska göras.
Plus att jag jobbar ikväll, i morgon, lördag och söndag.. Jobbar dock bara 1h och 45 min på lördag.. så det ska inte vara några problem..
näe nu ska jag sluta vara pessimistisk och se fram emot lördagen.
Hoppas det blir kanon!
På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0