Sista dagen

Tack Moni som introducerade mig till att se vakna med the voice, du hade skrivit i din blogg att du såg det på morgonen och jag som inte hade något att göra satte igång tv:n och har blivit fast.
Jag skrattar åt dom varje dag! :) Man blir glad!

En annan sak som gjorde mig glad igår var en tant som ringde.
Det roliga var att hon ringde fel, men var så trevlig så jag log när jag la på.
Det enda hon sa var ursäkta.. så vi pratade inte, men hon lät så trevlig.
Och inte gjorde det mig något att hon ringde fel till mig.
Bättre någon som ringer fel än en skitförsäljare som ska baxa på en prylar.
Eller hur? ;)

Min morgon började vid kvart i sex då jag i panik vaknar och tror att mina fina kuddfodral ska mögla eller bli fel färg. Jag satte igång en tvättmaskin för några dagar sen, men den vägrade starta..Det kom bara vatten sen var det stopp. Dennis skulle kolla på det, men har inte gjort det förrän i morse. Så jag gick ner och tog ut fodralen och sköljde dem i vatten för att vara lugn. Nu har han fixat det hela.. Det var något som fastnat i trumman som gjorde att den inte kunde snurra. Eftersom att min kära sambo och fästman är snickare tror jag att det var en skruv eller liknande. Nu fungerar den sisådär i af. Nu kan jag slappna av :)

Idag är min sista pluggdag och som jag ska plugga sen..
Jag ska klara det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0