Sömn

Vilken dag.. Åkte 6.30 till Umeå och landade hemma 18.30..
Fick som tur var åka med far hem. så det gick fort och bra.
Ikväll har jag varit hos Sofia och sett desperate och planerat lite inför kommande halloween fest.
I morgon blir det en vända på stadens torg för att införskaffa outfit.
Förresten, jag klarade tentan jag skrev! Så oerhört skönt vill jag lova!
Enda sedan vi ställde om klockorna har jag sovit väldigt konstigt och vaknat tidigt!
Igår när jag skulle sova var jag lite stressad över att jag skulle duscha och fixa lunch nu i morse.
Sov då på helspänn och vaknade med ett ryck och satte mig upp. Jag trodde jag hade försovit mig, men i själva verket hade jag endast sovit en timme ungefär. Klockan var 23.20 och det vara bara att somna om.
Haha, det var helt sjukt när jag upptäckte vad klockan var. Jag var nästan påväg in i duschen. Tur att jag inte hann :P Man är verkligen yr när man vaknar sådär. Samma sak om man vaknar av att telefonen ringer. En gång låg jag bara och kollade på telefonen medan den ringde och hann inte tänka klart innan personen som i detta fall var Sanna hade lagt på. Och andra gånger svarar man och kommer knappt ihåg hälften av vad man har sagt. Det roligaste är ju att man alltid förnekar att man sover, fast det är solklart att man gör det :) Man har verkligen inte alla får i hagen en sådan gång ;)
Näe nu ska jag krypa ner med min sjukling och sova.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0