Tidig morgon

Jag kom på att jag bokat tvättid precis innan jag gick och la mig.
Och inte vilken tid som helst utan 05,00-10,00.. Och då var det bara att kliva upp.
Så nu är första maskinerna startade. Klev upp klockan 5 så jag tog lite sovmorgon :P
Nu ska jag rita lite innan jag ska byta maskin.
Jag mår mycket bättre idag!
Än så länge, dagen har ju inte ens börjat :P
Men i af..
Jag ska berätta lite om min helg.
I fredags var vi ju bjudna på middag på Harrys.
Det var gott och jag hade väldigt kul!
Dennis arbetskamrater verkar väldigt, väldigt trevliga! Oja!
Så det blev en höjdarkväll! Jag hade väldigt roligt!
Lördag spenderades hos Mildrid i Remmarn.
80-års kalas, trevligt!
Och igår var vi i fors..
Nu ringde Dennis väckare, men jag tror att han kommer att sova minst en halvtimme till..
Nu ska jag rita.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0