torsdag

Jag har kommit fram till en underlig sak.. Okej så underlig är den inte..
Men i alla fall.. Jag gillar blondinbellas blogg..
Hon försöker få folk att må bra.. Skriver vettiga saker.. Typ att man ska vara tacksam för det man har osv.
Andra som bloggar som t ex jag.. Skriver bara om vad som hänt under dagen utan att få ut något rikgtigt av inlägget.. Och vissa skriver bara om att dom är bra och ska på plåtning, fest osv..
hmm.. Ja.. det var ett konstaterande av mig..

Jag kan tycka att Isabella är lite udda också, men hon verkar vara en ganska jordnära tjej ändå.

Varför tog jag upp det här.. Jaja..

Idag har jag min nästan lediga dag.. Ska försöka plugga lite och sen blir det jobb på bion.
Tog mig en liten sovmorgon i morse och har inte riktigt kommit igång med något än.
Men snart så ;)

I morgon är det tänkt att Stina ska komma :) Det var sjukt länge sen vi sågs och ännu längre sen hon kom till mig, så det ska bli riktigt roligt! Hon har ju inte ens sett hur vi bor..
Vi ska på Björn Rosenström i morgon på parken.. Det känns väldigt roligt!
Sofia ska med och lite annat roligt folk.
Jag tänkte försöka ordna en lite förfest hemma hos oss..
Laga tacopaj tror jag.. Och sen drar vi mot parken..
vet dock inte hur många som ska med.. Men det återstår att se..

Nu ska jag försöka sätta igång med mina sysslor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0