Trött

Nu är det måndag morgon, jag sitter och försöker rita.
Det är väldigt mycket att göra, så jag har fullt upp.
Jag har ångest för skolan. Usch, det är mycket denna vecka.
Jag ska till Umeå tre dagar och dessutom ska jag jobba två dagar.
Det går inte riktigt ihop.
Vi får se hur det går, får kanske sluta lite tidigare så jag hinner hem på torsdag.
I morse försovde vi oss. Jag skulle ju inte upp till något, men min älskade som sov bredvid mig skulle ju till jobbet. Men jag hoppas det gick bra för honom i alla fall.
Ska försöka ringa honom sen och höra..
Jag somnade i soffan igår och det var faktiskt Dennis som sa att vi skulle gå upp.
Han kröp ner med mig en stund först såklart, han älskar ju att sova i soffan.
Det händer nästan varje kväll. Vi var helt enkelt trötta.
När jag kom ner i morse och kollade ut genom fönstret snöade det :)
Och det snöar än. Mysigt!
Jag gillar snö.. I alla fall såhär i början av vintern.. När våren närmar sig är man lite smått less.
Förra året fick jag ju en skoter av Dennis också. Så den här vintern ska bli bra!
Jag har förhoppningar och nu längtar jag till 1 December så man kan börja få lite myskänsla med ljusstakar och julstjärnor. Myyys!
Näe nu ska jag försöka fortsätta, detta ska ju vara klart denna vecka. Jag hoppas verkligen att jag kan redovisa detta på måndag kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0