Tvätt

Igår spenderades som sagt hela dagen hos Sanna.
Jag hann med det jag skulle, alltså lämna in alla mina duggor.. (alla=2) ;)
Och idag ska jag försöka börja med det stora projektet.
Hoppas det inte är så svårt som det ser ut.
Om jag har fattat rätt ska jag alltså rita ett flerbostadshus, med 9 våningar.
Det känns lite sådär halv svårt, men jag ska nog fixa det hoppas jag!

Ser just nu på the voice.. och så fort det är slut ska jag samla ihop nästan alla våra kläder och bege mig mot tvättstugan.. skönt att äntligen få lite normala sockar att använda :P
Dennis har tydligen gått med samma sockar hela veckan, okej det är 3 dagar, men i alla fall.
Igår fick jag lov att ha mina gamla rosa/svart randiga tåsockar med fjärilar, inte ok ;)
Gillar inte riktigt när tårna är alldeles ensamma, de blir så frusna.
Och det är obehagligt med något mellan tårna också.
Men jag överlevde och senare under dagen ska jag få helt normala rena sockar.

Nåväl..
Idag måste jag även bestämma mig för vilka kurser jag ska läsa till våren, vilket känns väldigt svårt i nuläget.
Jag har absolut ingen aning. Eller jag vill läsa två mattekurser, men det går fel tider för att det ska kunna fungera.
Det är tänkt att jag ska göra examensarbete just när dessa två kurser går, så jag vet inte hur jag ska göra.
Måste sätta mig ner och verkligen ögna igenom allt som finns att studera.
Helst på distans då det är min nya grej, i love it!

Klockan är över nio nu och det är dags att samla tvätt..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0