Halsfluss

Var hos doktorn för en timme sen och han kom fram till att jag skulle äta penicilin.
Halsfluss ännu en gång, måste kanske kolla om jag ska ta bort de där mandlarna snart.
Han såg på en gång att det var det, för jag hade tydligen prickar på mina halsmandlar.
Nu har jag i alla fall proppat i mig 2 st tabletter i hopp om en snabb förbättring.

Då får vi se om det blir någon vandring i fjällen till helgen.
Jag känner mig lite tveksam.
Men.. ja jag vet inte hur det blir..

Nu ska jag laga mat med min älskling, men jag får inte pussa på honom.
Farbror doktorn sa ifrån.
Typiskt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig!

2009-09-22 @ 21:06:28
Postat av: Ida

Tack, Emelie!

2009-09-23 @ 07:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0