Jobba, jobba

Igår fick jag rycka in på ISS, Åsa ringde klockan sju igår morse och frågade om jag var vaken, ledig och ville jobba.
Jag som hade klivit upp en timme tidigare för att äta frukost med min älskling tackade snabbt ja.
Pengar är alltid välbehövligt, särskilt just nu..
Det var många som var sjuka eller lediga så då passade det utmärkt för mig att hoppa in.
Fick även jobba idag.. Börjar 14 på bion så jag kunde inte jobba full dag men 6 timmar fick jag ihop i af.
Alltid något.. Det är så värt att börja jobba tidigt. Började 5.30 i morse.. Man får sluta så tidigt.. Det enda som är lite jobbigt är kvällen innan, men när man väl är uppe och jobbar är det rätt skönt!

Jag borde snart ta och göra mig i ordning för nästa jobb, men lite vila måste jag få ha.

Längtar väldigt mycket till ikväll.. Då är jag ledig och det blir inte någon fest i helgen.
Så jag ska bara ta det lugnt.. Eventuellt plugga lite.. Alltså rita i Cad och det är ju bara roligt..
Jag tror att det kommer att bli en fantastisk helg!

Ha en bra fredag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0