Lördag

Det gick bra att jobba igår.. Skönt!
Lite spännande saker hände det till och med på bion för ovanlighetens skull.
Björn glömde att han skulle spola upp film, 40 min innan filmen började kom han på det och vanligtvis tar det ungefär en timme att spola. Björn skyndade dock iväg och stressade typ ihjäl sig, men sen när han var klar precis innan start så är det ingen som kommer på filmen..
Björn blev lagom less.. Haha!

Björn fick även vara med om en annan incident som jag inte ska berätta om här.
Men jag kan säga att det var tungt och han i panik fick ta Emelie till hjälp.
Det gick bra i alla fall så det var tur..

Nu är klockan 8.10 på en lördag, jag undrar om jag börjar bli gammal som vaknar så tidigt.
Men det är rätt skönt att kliva upp tidigt så man hinner med mycket.
Jag ska snart ställa mig och diska för annars händer det ALDRIG..
Sen ska jag nog försöka städa lite hemma och efter det bär det av till svärfars med mys och bara lugna tag.
Älskar att vara där!

Ha en trevlig lördag! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0