Måndag

Idag är en det verkligen en anti allt dag.
Jag orkar inte ta tag i något.
Det har alltså inte gått i många knop här inte.
Men lite har jag gjort i alla fall.

Cyklat iväg till westcon, fick inte så mycket gjort där då tangentbordet och musen vägrade fungera för mig.
Ska troligen dit i morgon och börja kolla på ett program.
Det blir trevligt om jag får sitta på Sofias kontor och rita.

Jag har även skickat iväg lite välbehövliga mail.

Och kollat en lektion, så nu ska jag snart försöka sätta ingång med att få till alla mina ritningar.
Det sista som är kvar innan jag är klar med min cad-kurs.
Förutom måttsättningen.. men det går nog fort när jag väl får till det.
Lite krångligare än autocad är det dock..
Men, men..
Jag ska nog ringa min vän och klasskamrat Sofia och fråga hur redovisningen går till.


Ikväll blir det jobb och sen ska jag, Dennis och Sofia se Beck..

Näe nu ska jag försöka få lite motivation och göra något.

Förresten i lördags hade vi fest med bio folket.
Det var väldigt trevligt och skojjigt!
Hoppas jag kan få lite bilder av Sofia som jag kan lägga upp sen.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0