Onsdag

Trodde att jag skulle få åka iväg till westcons kontor idag och få reda på vad det är dom vill att jag ska rita.
Tror att det är ungefär som förra gången, ett staket alltså.
Men jag vet inte.. Denna gång ska jag få rita på dator på kontoret så det blir spännande.
Kanske får ta mig dit på fredag då.
Vi får se när Jörgen ringer.

Idag är en slö dag.. Huvudet spränger.
Jag har kanske sovit för mycket?
Fast jag sov kanske från 23 till 6.30 och sen från 8.30 till 9.30..
Det är väl inte så länge.. bara 8,5 h..
Aja.. något skumt är det i alla fall.

Det känns som att jag slösat bort hela dagen nu..
Måste ta tag i något..
Jag får väl sätta igång att rita lite..
Men först ska jag klä mig..

På återseende

Lägger upp en bild på söta Klara från i somras på furuviks djurpark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0