Onsdag

Denna vecka blev inte som planerat. Jag skjuter upp saker redan innan skolan börjat.
Men till veckan ska jag sätta igång ordentligt.
Nu har jag i af kommit igång med Caden litegrann.
Det är svårt att använda det nya programmet.. har inte riktigt förstått hur det fungerar.
Saknar det gamla vanliga mycket..
men det är bara att kämpa på.. Jag hoppas att man hårddisk kommer snart så jag kan ladda hem det andra prgrammet och sätta igång med projekteringen så jag får de poängen snart.

För övrigt är jag krasslig.. Inte helt 100 måste jag säga..
Men det går väl över snart hoppas jag!

Hemma håller jag på att försöka få ordning och reda.
Lite svårt, vi har sjukt mycket grejer.. Vart vi fått allt ifrån vet jag inte.
Men nu är det garderoberna som ska piffas till.
Från början hade jag och Dennis varsin men nu har vi samlat ihop allt till den större garderoben innanför sovrummet. Det kan vara bra att ha städgrejer och annat smått och gott i Dennis gamla.
Så idag ska jag nog försöka fixa till det sista..

Det är så mycket som skulle behöva göras här hemma.
Klippa gräset, bygga klart altanen, fixa el i köket, göra om taket i vardagsrummet, köpa diskmaskin, köpa dator, spika fast alla lister och socklar m.m,  m.m, m.m..

När ska vi ta tag i allt?

Inte idag i alla fall..

Näe nu ska jag äta frukost..
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0